Lasă un comentariu

Grand Reopening Party , Joi 29 Octombrie Cafe Times


Dragii mei,

Intr-un an cind toata lumea s-a speriat de recesiunea globala ( suna mai putin dramatic decit criza! ), eu am ales sa fac lucrurile diferit. Impreuna cu echipa mea de management, am vrut sa aratam lumii intregi ca sintem la fel de creativi, entuziasti si ca vrem sa fim mereu in tendinte.

Prin urmare, am schimbat costumele business pe salopete si am decis sa remodelam in intregime Cafeneaua Times aflata la parterul Hotelului Golden Tulip Times. ( Bd Decebal 19, Bucuresti ). Cu praf pe pantofi si vopsea in par, am gindit un concept care noua ne place foarte mult!!
Prin urmare, va invit cu interes sa-mi spuneti parerea voastra, cu ocazia redeschiderii cafenelei si va promit o seara de care nu veti fi dezamagiti!

Barmani talentati, cafele nemaivazute, cocktail-uri colorate, sushi, experiente noi, toate la BLACK & WHITE GRAND REOPENING PARTY, JOI 29 OCTOMBRIE, INTRE ORELE 7-9.30 PM.

Un ultim detaliu ca sa stiti la ce sa va astepati…
Café Times is the place where coffee is the measure of good Times !

V-am facut curiosi ?

RSVP pina Miercuri 28 Octombrie 2009.

Va astept cu drag,
Costina

PS. Lasati masina si laptop-ul acasa ( desi avem free wireless…., dar nu va lasati atrasi in capcana).

Sursa: Costina Gandac – General Manager @ Golden Tulip Times Hotel

About Author

Consultant vanzari mobilier profesional pe domeniul horeca.

Comenteaza...

