Lasă un comentariu

Primul hypermarket din Medias a “venit” cu locuri de munca si bani la buget


Sute de medieşeni s-au călcat in picioare pentru a nu pierde ofertele lansate la inaugurare, de primul hypermarket din oraş.

Este vorba de brandul german “Kaufland” care a deschis la Mediaş cel de-al 46-lea magazin din România. Nivelul investiţiilor au ajuns astfel, în ţara noastră, la circa 600 milioane de euro, creându-se peste 7.000 de locuri de muncă. Tot ca pe o afacere extrem de rentabilă pentru municipiul de pe Târnava Mare a “simţit-o” şi primarul Teodor Neamţu care folosindu-se de un aforism drag acestuia “punctualitatea e politeţea regilor” a declarat, pragmagtic ca orice edil-şef, că “prin inaugurarea, la Mediaş a primului hypermarket s-au creat 160 de noi locuri de muncă. Fiind o investiţie masivă e clar că şi bugetul local se va îmbunătăţi, an de an, cu câteva miliarde de lei vechi. Vreau să remarc încă o dată punctualitatea germană, respectiv faptul că reprezentanţii concernului au declarat încă de la bun început că inaugurarea hypermarketului de la Mediaş va avea loc în data de 20 ianuarie 2010 şi aşa s-a întâmplat ”. Conceptul Kaufland care se ghidează după principiul “totul sub acelaşi acoperiş” deţine în total peste 750 de magazine în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria şi România.

Sursa: Rondul de Sibiu

Anunțuri

About Author

Consultant vanzari mobilier profesional pe domeniul horeca.

Comenteaza...

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: