Lasă un comentariu

Angajaţii unui hotel din SUA au fost instruiţi în limbajul trupului pentru a creşte gradul de satisfacţie a clienţilor


Angajaţii lanţului hotelier Affinia din Statele Unite ale Americii au fost învăţaţi să citească limbajul trupului, astfel încât vor şti ce doresc clienţii doar uitându-se la ei, relatează Travel USA Today. Acest nou „serviciu” va fi implementat chiar de luna aceasta în cele cinci hoteluri din New York City şi câte unul în Chicago şi Washington.

Când un client se apropie de recepţia hotelului, angajatul va şti dinainte ce îşi doreşte. Dacă turistul, de exemplu, stabileşte un contact vizual cu recepţionerul, atunci este dispus să converseze. Dacă un client se va trage de ureche în mod constant, cel mai probabil este stresat şi va dori o şedinţă de yoga sau o pernă terapeutică.

Un expert în comunicarea interpersonală a ţinut cursuri pe timpul verii pentru angajaţii hotelurilor, astfel încât ei să fie pregătiţi. Aceştia au învăţat să „traducă” volumul şi ritmul vocii clienţilor, diferite gesturi tipice precum atingerea constantă a feţei. Patti Wood, cea care a condus instructajul angajaţilor, susţine că nu a mai făcut aşa ceva până acum, însă este un lucru util. „Toate aceste antrenamente sunt pentru ca fiecare angajat să fie tratat într-un mod special”, explică ea.

Motivul pentru care a fost implementat acest serviciu este dorinţa de a mulţumi fiecare client. Potrivit directorului de marketing al lanţului hotelier Affinia, John Moser, discuţiile cu turiştii nu vor dispărea, însă acestea nu sunt suficiente pentru a afla exact ce-şi doreşte clientul. „Analizând lucrurile pe care ei le transmit şi modul în care vorbesc, noi îi putem ajuta să le oferim un serviciu cu care ei sunt mai familiarizaţi”, susţine Moser.

Cu toate acestea, există şi câteva persoane sceptice. „Va fi interesant de aflat dacă faptul că s-au făcut cheltuieli suplimentare pentru învăţarea angajaţilor va rezulta într-un grad de satisfacţie mai mare al clienţilor, dar şi dacă aceştia vor reveni la hotel”, susţine Jan Freitag, vicepreşedinte senior la Smith Travel Research.

Sursa: Gandul.info

Anunțuri

About ADHoreca

Dotari profesionale cu: ustensile si accesorii pentru bucatarie (ex: polonice, spumiere, deschizatoare universale, oale, cratite, blaturi PE, aparate bucatarie), accesorii servire (ex: tavi, carucioare), accesorii masa (ex: oliviere/menaj, platouri, suporti servetele, inele servetele, suporti scobitori), accesorii si aparatura bar (ex: blendere, mixere, shakere, lingurite, masini gheata, zdrobitoare gheata, decoratoare, prese, espresoare), accesorii patiserie, accesorii cofetarie, accesorii hotel (ex: delimitatoare, brelocuri personalizate, tablite informare), accesorii si consumabile curatenie, tacamuri inox, vesela portelan, pahare sticla si cristal.

Comenteaza...

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: