Lasă un comentariu

Restaurantele anului 2011 – retrospectiva


Ca la fiecare sfarsit de an, ne place sa ne punem la masa si sa ne amintim pe unde am mancat bine, ce restaurante ne-au impresionat si ce locuri ne-au ajuns la suflet prin stomac. Nici 2011 nu ne-a dezamagit la capitolul restaurante: am descoperit un arabesc bun, bun, am mancat raw, am infipt cutitul si intr-o friptura buna, am mancat de la romanesc, de la chinezesc si din tot ce-am gustat si testat v-am pregatit top al celor mai cu mot locuri din oras.

Asadar, restaurantele anului 2011 sunt:

Restaurante chinezesti

La Harbin am mancat chinezeste, am mancat bine si la preturi decente. E clar in capul listei de preferinte pentru preparate chinezesti si toate motivele pentru aceasta decizie le puteti citi in cronica.

 

Din acelasi domeniu am fost si la Chong Qing de pe langa Foisorul de Foc, loc autodeclarat „cel mai bun restaurant chinezesc din Bucuresti”. Nu le cantam in struna, dar clar suntem de acord ca e bun.

Restaurant arabesc

Bagdad e un arabesc cum ar trebui sa fie toate restaurantele de acest gen. De la decor, lipsa alcoolului in meniu si a carnii de porc, pana la muzica in ton cu specificul, totul e facut corect. Mai putin mancarea care e facuta genial, delicios, minunat.

 

Restaurant libanez

Levantin de la Hanul lui Manuc e o alta descoperire cu rost de bucurie a anului 2011. Pe masa noastra au defilat preparate aromate, gustoase nevoie mare, ce sa mai, mancare libaneza delicioasa.

 

Restaurant grecesc

Un alt loc in care am mancat bine, bine este la Taverna Maria, restaurant grecesc intim si cu preparate usoare si foarte bune, atat aperitivele, cat si felurile principale. Mancarea e si mai gustoasa in cadrul intim al tavernei pe fundal sonor original si in tema cu specificul.

 

Restaurant frantuzesc

Spui scoici bune si noi o sa ne ducem cu gandul la L’ecrevisse Bistrot. Cochetul restaurant are, pe langa scoici proaspete si bine gatite, si multe alte fructe de mare, dar si preparate speciale si cu staif. L’ecrevisse e un loc pe unde clar trebuie sa ajungeti, daca nu anul asta, macar in 2012.

 

Restaurant medieval

Un loc in care am avut parte de un ospat alaturi de cavaleri si domnite este Excalibur, dar la castel, nu oriunde. Portii generoase, atmosfera de ghiftuire dupa lupte terminate cu lauri, Excalibur Castelul merita vizitat pentru mese cu multa carne preparata si servita inedit.

 

Restaurant raw

Anul 2011 a fost anul in care am testat mancarea raw, mancare cruda care nu cunoaste procese tip fierbere, prajire sau alt mod de preparare. Contrar prejudecatilor, mancarea cruda chiar are gust si tine de pofte si de foame asa cum am testat si noi la Casa Raw’z.

 

Restaurante romanesti

Tot anul asta am mancat bine si romaneste la BabaDochia, dar si la Torna Fratre. Ambele sunt locuri de o eleganta discreta, cu preturi decente si mancare buna.

 

Restaurant international

Intr-un loc in care miroase a abandon am mancat foarte bine, adica la Hotel Triumf. Nu au preparate complicate, nici nu se straduiesc sa le prezinte cu focuri de artificii, dar asa simplu si comunist cum e totul, noua ne-a placut la Triumf.

 

Steakhouse a.k.a. loc cu fripturi

La Red Angus Steakhouse am mancat carne de vita buna, buna, moale, gatita cu cap. Aici ne-am intoarce oricand pentru un burger sau o halca de vita Red Angus.

De mancat bine am mancat si la Orasu’n Bucate, targ culinar organizat de noi pentru toti iubitorii de mancare unde am degustat pe saturate si ne-am lins pe degete dupa preparatele indiene, cele sanatoase, cele de la Bacanie si multe altele.

 

Dupa cum vedeti, am avut un an plin la capitolul bucurii culinare si ne-am pastrat loc si pentru noutatile din 2012, pentru surprizele rezervate anului ce va veni. Asadar, lasati restaurantele sa vina la noi ca sa mergem si noi la ele.

sursa: metropotam.ro

About ADHoreca

Dotari profesionale cu: ustensile si accesorii pentru bucatarie (ex: polonice, spumiere, deschizatoare universale, oale, cratite, blaturi PE, aparate bucatarie), accesorii servire (ex: tavi, carucioare), accesorii masa (ex: oliviere/menaj, platouri, suporti servetele, inele servetele, suporti scobitori), accesorii si aparatura bar (ex: blendere, mixere, shakere, lingurite, masini gheata, zdrobitoare gheata, decoratoare, prese, espresoare), accesorii patiserie, accesorii cofetarie, accesorii hotel (ex: delimitatoare, brelocuri personalizate, tablite informare), accesorii si consumabile curatenie, tacamuri inox, vesela portelan, pahare sticla si cristal.

Comenteaza...

